Rubriky
Business Ostatní Technologie Tipy a triky

Kolik hvězdiček má váš eshop?

Nicereply už několik let umožňuje svým klientům získávat zpětnou vazbu na jejich aktivity spojené se zákaznickou podporou. V červnu jsme přišli s několika novinkami, o kterých bychom vás chtěli informovat. Představili jsme nový Nicereply Dashboard, ve kterém si uživatelé můžou nastavit a sledovat cíle (Goals), zpřehlednili jsme grafy v podobě Histogramu a Leaderboardu, přidali jsme možnost zobrazit si jedním kliknutím problémové tickety. No a největší novinkou je fungl nový nástroj Nicereply Cart.

Jak už název napovídá (cart = nákupní košík) je určený pro vlastníky internetových obchodů, kterým umožňuje sbírat feedback od zákazníků několika způsoby:

  • Cart embed
  • Cart link
  • Cart kód

 

NICEREPLY CART

Všechno, co je nutné pro využívání služby Nicereply Cart, je vytvořit si po registraci tzv. Cartcase – tedy otázku, kterou chcee majitel eshop položit svým zákazníkům.

 

NiceReply

 

Po vytvoření otázky si vybere jednu z možností šíření. Může otázku vložit do své stránky, sdílet odkaz na sociálních sítích nebo vložit kód do mailu.

Sesbíraný feedback se monitoruje v jednoduché a přehledné stránce hodnocení na Nicereply Cart.

Jakou jsou výhody Nicereply Cart? Přestože je běžné, že zákazníci si mezi sebou sami řeknou osobní zkušenosti na produkt nebo službu, ne vždy jsou využitelné a relevantní pro samotného obchodníka. Nicereply Cart umožňuje zákazníkovi poskytnout přímý feedback obchodníkovi. Může ho ohodnotit hvězdičkami – na rozdíl od Nicereply pro zákaznickou podporu jsme tentokrát zvolili jednodušší a srozumitelnější 5 hvězdičkovou stupnici. Samozřejmostí je i slovní komentář, ve kterém může zákazník popsat konkrétní problém nebo zkušenost s nákupním procesem. Všechny reakce vidí obchodník na svém účtu v konkrétním Cartcase.

Registrace je zdarma a stačí na ni e-mail, jméno a heslo. Věříme, že uživatelům bude Nicereply Cart přinášet cenný feedback, díky kterému zoptimalizují nákupní proces ke spokojenosti svých zákazníků.

Autor: Websupport.cz

websupport.cz team

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *