Doba se změnila. Nemusíme sedět v kanceláři od devíti do pěti. Netrávíme tolik času dojížděním, diskusemi u kávovaru ani bojem o nastavení klimatizace. Více pracujeme z domova.
Kvalitní online nástroje, které udržují členy týmu ve spojení, jsou dnes ještě důležitější. Nástroje jako chat, organizování schůzek, sdílení kalendářů, e-mailů nebo sdílení dokumentů používáme v práci každý den. Ale je jich příliš mnoho. Některé máme v počítači, jiné v mobilním telefonu a sledujeme více zařízení a zdrojů komunikace najednou. Nemohli bychom komunikovat efektivněji?
…tak jsme ve Websupportu přišli na nápad nabízet profesionální obchodní e-maily, které přesahují standard hostingu. Hledali jsme nástroj, který by pomohl týmům efektivněji komunikovat v dnešní době práce z domova.
A podařilo se!
Rádi bychom vám představili nejnovější přírůstek do rodiny produktů Websupport. Přichází Business Mail! Business Mail není jen vylepšená e-mailová adresa. Nabízí mnohem více. V tomto článku se podíváme na její funkce a vysvětlíme, jak podpoří vaše podnikání.
Spolehlivá a bezpečná komunikace
Business Mail poskytuje spolehlivé a bezpečné prostředí pro vaši komunikaci. Vaše e-maily jsou chráněny šifrováním a zabezpečeny proti neoprávněnému přístupu. To je důležité zejména v případě, že členové týmu pracují z domova, protože vaše data musí být v bezpečí i mimo firemní prostředí.
Práce z domova a propojení zaměstnanců
Business Mail je ideální nástroj pro práci z domova a vzdálené propojení lidí. Umožňuje pohodlnou komunikaci, sdílení dokumentů a spolupráci bez ohledu na to, kde se právě nacházíte. To zvyšuje flexibilitu a umožňuje efektivně využívat čas a zdroje.
Komunikace pod jednou střechou
Business Mail sdružuje veškerou vaši komunikaci na jednom místě. Kromě e-mailového systému můžete spravovat také kalendář, úkoly a kontakty. Kolegové nebo zákazníci vás budou moci kontaktovat prostřednictvím e-mailu, chatu nebo online formulářů. Získají tak několik pohodlných způsobů, jak vás kontaktovat.
A to vše v jednom webovém rozhraní! Nic dalšího už nebudete potřebovat.
Proč se Business Mail spoléhá na IceWarp?
IceWarp je česká lokální společnost, jejíž řešení pokrývá vše, co jsme od naší nové služby chtěli. IceWarp neustále pracuje na vývoji, a tak Business Mail čekají další vylepšení funkcí a designu.
Služba Business Mail nabízí několik možností přístupu k e-mailům a dalším funkcím:
Webová aplikace | |
WebMail rozhraní | Plnohodnotná aplikace pro přístup k e-mailům, kontaktům, kalendáři, videokonferencím, chatu a správě dokumentů. |
Mobilní aplikace | |
TeamChat | Aplikace pro hromadnou komunikaci a chaty je k dispozici pro licence Premium |
Websupport a IceWarp
Věříme, že spolupráce mezi Websupportem a IceWarpem poskytuje týmům vše, co potřebují k efektivní komunikaci. Spojením naší infrastruktury a produktu IceWarp získávají zákazníci několik výhod:
Bezpečnost
Je běžné, že data cestují po celém světě a jsou uložena na druhé straně zeměkoule. Vaše data uložíme na našich serverech v datových centrech v Bratislavě. Neposíláme je přes hranice, neanalyzujeme je, uchováváme je v bezpečí.
Zkušební verze
Pro každou objednávku je automaticky vytvořena 60denní zkušební verze, během níž můžete službu kdykoli zrušit a nic neplatit. Ať už si objednáte jakoukoli verzi služby Business Mail, pro zkušební verzi se aktivuje nejvyšší licence – Business Mail Premium se všemi funkcemi.
Máte standardní hostovaný e-mail a chcete Business Mail?
Žádný problém! Můžete mít vlastní firemní e-mail s užitečnými funkcemi. Nabízíme možnost automatické migrace hostovaných e-mailových účtů do služby Business Mail. Stačí, když při objednávce na našich webových stránkách zadáte doménu, na které máte hostované e-maily, a zbytek uděláme za vás. Doporučujeme vám však přečíst si postup, jak migrace funguje.
Při objednávce přechodu z hostovaného řešení na Business Mail se také automaticky aktivuje 60denní zkušební verze.
Vyzkoušejte, jak skvěle funguje
Bezplatná verze je připravena, až si ji vyzkoušíte.