Každý podnikatel si někdy klade otázku, proč to všechno dělá. Někteří si ihned řeknou, že jde o peníze. Ale ti druzí i v takové samozřejmé věci častokrát potřebují najít hlubší smysl. Peníze a zisk i když jsou podstatné, priorita pro ně nikdy nebyli. A nám se na posledním Websupport eventu tento smysl podařilo najít.
Zavedli jsme firemní kola
Nový firemní benefit pro zaměstnance a kromě toho i další vlaštovky od nás směrem k ekologii. Mnoho z nás chodí v menším i větším okolí firmy, v rámci městské čtvrti auty. Vidíme mnoho negativních stránek aut ak nim oponující praktičnost kol. Naše firemní kola budou sloužit kdykoliv kterémukoli zaměstnanci.
V předchozí části jsme si něco řekli o agilních metodikách jako celku: co mají společného a na jakých principech stojí. V této části se blíže podíváme na principy Extrémního programování.
HelpDesk – emaily
V této sérii článků Vám ukážeme jak máme řešený helpdesk. Konkrétně jak se vypořádává s požadavky našich klientů. Denně nám přijdou stovky mailů s otázkami, připomínkami a žádostí o pomoc. Bez dobrého ticketového systému by bylo efektivní správu tolika požadavků nemožné. Nám v tomto vídáte pomáhá open source software OTRS.org
Naše servery
Pro některé z vás (našich klientů) může být zajímavé vidět na jakém železe jsou uloženy vaše stránky, vaše emaily a co všechno se stará o to aby chod našeho hostingu byl bezproblémový.Při přidávání nových serverů do dalšího racku jsme naše mašinky pofotili a tak se s vámi o ně podělíme.