1. Home
  2. Vlastní webstránka
  3. Správa objednávky
  1. Home
  2. E-shop
  3. Správa objednávky

Správa objednávky

Poznámka: Službu Vlastní webstránka není možné nově objednat. Současně nabízíme novou službu Website builder jehož nápovědu můžete najít zde.

Protože si uvědomujeme, jak je potřeba mít přehled o tom, v jakém stavu se nachází objednávka, Vlastní webstránka nabízí na jejich správu celou sekci – Objednávky.

Po příchodu do editoru a části Obchod, uvidíte část Objednávky. Na úvodní obrazovce je zobrazený mix všech objednávek a v horním menu jsou filtry pro lepší orientaci a přehled. Objednávky jsou seřazené od nejnovější po nejstarší.

Při zobrazení detailu objednávky a kontaktních údajů zákazníka stačí kliknout na konkrétní objednávku. Zobrazí se stav objednávky, detail zákazníka, informace o poštovném a platbě.

Možný stav objednávky:

  • Platba probíhá (Očekávaná platba)- automaticky se nastaví při objednávce a zvoleném způsobu platby dobírka/převodem.
  • Zaplacené– automaticky se nastaví při objednávce a zvoleném způsobu platby paypall/ online kartou. Stav můžete nastavit i manuálně když platbu obdržíte.
  • Zpracovává se– stav můžete nastavit, pokud jste platbu obdrželi a objednávka je v stavu zpracování.
  • Odeslané– stav můžete nastavit, když jste produkt odeslali.
  • Zrušené– můžete použít když nedojde k uhrazení/převzetí a pod..
Aktualizováno: 11 dubna, 2024

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU