Serverové logy jsou záznamy, které zachytávají aktivitu Vaší aplikace našich serverech. Existuje více druhů serverových logů, prostřednictvím našeho rozhraní Vám jsou k dispozici 2 základní typy – logy přístupů a chybové logy.
Access log
Zaznamenává přístupy na Váš web. Jejich analýzou je možné získat informace o počtu návštěvníků, čase návštěv, IP adresách návštěvníků apod..
Error log
Zaznamenává jakékoliv chyby ke kterým během fungování Vaší aplikace došlo a poskytuje o nich podrobnější informace. Porozumění error logům je základním předpokladem pro rychlé identifikování problémů na Vašem webu a jejich rychlé odstranění.
Postup pro dohledání serverových logů
- Přihlaste se do WebAdminu
- Najděte v seznamu služeb doménu, pro kterou potřebujete logy
- Klikněte na Spravovat FTP a web
4. Prejdite do záložky Web, konkrétne do Serverové logy
Logy jsou řazené chronologicky, posledních 100 záznamů z každého druhu je možné zobrazit příslušným tlačítkem Zobrazit. Serverové logy jsou dostupné také po přihlášení do FTP se vložce Logs.