Spamové emaily jsou rozhodně nepříjemnou záležitostí. Denně tvoří SPAM cca až 40 % veškeré odeslané pošty na světě, proto je vůči nevyžádané poště potřeba „bojovat“. Pomocí pár jednoduchých nastavení u nás omezíte nevyžádanou poštu na minimum, resp. ji odfiltrujete do příslušné složky Nevyžádaná pošta.
Náš antispamový filtr velkou část takových emailů označí v předmětu jako [SPAM] + předmět emailu. Jako prevence je možné nastavit náš antispamový filtr přes Webadmin (admin.websupport.cz) nebo přes systém Roundcube – mail.websupport.cz. Obě nastavení jsou rovnocenná.
Nastavení přes Webadmin
Pro nastavení stačí dodržet pár kroků:
1. Přihlaste se do WebAdminu
2. V službách vyhledejte vaši doménu a klikněte na ni.
3. U mailové schránky klikněte na Nastavení -> Poštovní filtry
4. Zapnete základný antispam filtr tlačítkem aktivovat:
Nastavení určitě zvládnete i přes Roundcube v rámci 4 kroků:
- Přihlaste se do svojí e-mailové schránky přes stránku posta.websupport.cz svojí emailovou adresou a příslušným heslem
- Klikněte na „Nastavení“, v levém menu.
- Přejděte na sekci Filtry, následně klikněte na tlačítko „+ Vytvořit“
- Vyplňte antispamový filtr způsobem vyznačeným níže (název filtru může být libovolný)
Vyplníte Název filtru(A), Pro přicházející poštu zvolíte možnost vyhovující libovolnému z následujících pravidel (předvolené). Jako podmínku stačí nastavit Předmět, obsahuje, [SPAM](B).V časti, …vykonat tyto akce zvolíte možnost Přesunout zprávu do – nevyžádaná pošta(C), případně jinou akci, kterou chcete vykonat. Jako poslední stačí kliknout na Uložit(D).
Pokud je množství nevyžádané pošty i navzdory postupu výše neúnosné, zvažte nastavení domény i podle tohoto návodu – klikněte sem.