1. Home
  2. Platby a fakturace
  3. Platební možnosti

Platební možnosti

Návod pro začátečníky

WebSupport vám nabízí hned několik možností úhrady služeb, avšak způsob platby se může lišit v závislosti od typu služby. Tento článek vysvětluje, jaké možnosti máte k dispozici a jaký typ úhrady doporučujeme.


Převodem na účet

Platbu můžete vykonat převodem na účet na základě platebních údajů uvedených ve výzvě k platbě, kterou zasíláme v příloze e-mailu s výzvou k úhradě.

Ujistěte se, že jste při platbě zadali správný variabilní symbol. Bez něho nebude platba automaticky spárovaná s výzvou k platbě.

Platbu na účet je nutné zadat z Vašeho internetového bankovnictví, popř. z pobočky Vaší banky.

Platební karta

Tato možnost slouží na rychlejší a flexibilnější placení za využívané služby. Protože platba je okamžitě připsaná na náš účet, nemusíte čekat na zpracování bankovního převodu.

Pomocí klasické kreditní nebo debetní karty můžete nastavit buď automatickou úhradu nebo vykonat jednorázovou platbu. Výhodou nastavení automatické úhrady je, že vám následující platbu stáhneme automaticky, což vám ušetří čas a nepříjemné opakované placení přes Internet banking.

První úhrada a nastavení automatické úhrady

  • Po přihlášení do WebAdminu přejděte do sekce Faktury
  • Vyberte výzvu k platbě na úhradu a klikněte na Zaplatit 
  • Vyberte platbu novou kartou nebo vyberte již uloženou kartu
  • Po kliknutí na zaplatit budete přesměrováni na zabezpečený portál banky, která karetní transakce zpracovává. Zadáváte 16-místné číslo Vaší platební karty, CV kód a datum platnosti Vaší karty
  • Pokud ponecháte zaškrtnuté políčko „Nastavit automatické platby“, nastavíte zároveň automatické prodlužování
  • Počkejte na přesměrování ze stránky banky zpět na náš portál, jinak nemusí být platba správně zpracovaná.

Při měsíční platbě hostingu je dostupná platba kartou pouze se zapnutým automatickým prodlužováním.

Úhrada kreditem

Kreditní systém slouží na rychlejší a flexibilnější placení – je to nejrychlejší forma úhrady. Ocení ho hlavně firmy bez platební karty, případně firmy s velkým počtem služeb, protože stačí v účetnictví použít pouze 1 fakturu – za dobití kreditu.

Kredity na svůj účet vložíte přes WebAdmin. Po přihlášení do svého účtu kliknete na vaše Uživatelské jméno -> kredity, kde vidíte i aktuální výši kreditu. Kliknete na Doplnit kredit, Nastavíte si požadovaný počet kreditů a jejich koupi potvrdíte tlačítkem Koupit kredit. Bude vám vygenerovaná faktura, po jejímž zaplacení budou kredity přidělené k vašemu účtu. Do účetnictví vám jako daňový doklad slouží originální faktura za úhradu kreditů.

Platba probíhá podobně jako při úhradě kartou, zvolíte však možnost úhrady kreditem. Spolu s úhradou kartou je kredit možné použít i na automatickou úhradu.

Aktualizováno: 27 dubna, 2023

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU