Porovnání VDC vs AWS

Porovnání služeb WebSupport Virtuální datové centrum (VDC) a Amazon Web Services (AWS) Elastic Compute Cloud (EC2) z pohledu technologií, podpory, používání a tvorby ceny za řešení.

Technologie

WebSupportAWS
Computinginstance: Linux distribuce i Microsoft Windows ServerEC2: Linux / Windows instances
CPU agregace1:2, max. 1:4neznámá, nebo dedikované instance (příplatek $2 za hodinu)
Blokové úložištěSSD only (max 500k IOPS)SSD gp2 (max 16k IOPS), SSD io1 (max 64k IOPS), HDD st1 (max 500 IOPS), HDD sc1 (max 250 IOPS)
Další úložištěNFS SSD pro LinuxObject storage (S3)
Typ instanceDefinované a možnost vytvořit vlastní podle parametrůPevně definované
NetworkingVDC network – interní síť, možnost definovat vlastní sítěAmazon Virtual Private Cloud (VPC)
VPNVPN jako služba není dostupná, je možné ji realizovat v instanci VDCAWS VPN
FirewallSecurity GroupsSecurity Groups for VPC
Load balancing (LB)LB jako služba není dostupná, je možné ji realizovat v instanci VDCELB
OrchestraceHeatCloudFormation
Autoscalingautoscaling group
Manažmentweb UI, API, cliweb UI, API, cli
Vlastní obraz diskuanoano, AMI

Podpora

WebSupportAWS
Technická podporaPodporu má k dispozici každý zákazníkstandardně bez podpory, další plány jsou: Developer, Business a Enterprise
Manažované prostředíSlužba Správa serverůAWS nemá managed služby
Refundace– 10 % z měsíční ceny služby za každou hodinu do výšky 100 %
– o refundaci je potřeba žádat mailem
– 99.99% – 99.0% refundace 10% (výpadek 7 hod. /měsíčně)
– 99.0% – 95.0% refundace 30%
– méně než 95.0% refundace 100% (výpadek 1,5 dne/měsíčně)
– o refundaci potřeba žádat mailem
JazykySlovak, Czech, EnglishGerman, Spanish, Italian, Japanese,
Portuguese, Chinese, Korean, French, Mandarin Chinese
Zaměření podporyInfrastruktura, OS, aplikace, managementIaaS
KonzultacePresales, Správa serverůne
Flexibilita a agilitaanone
Migraceimport VM, manual setup, config managementAWS Migration Hub
AWS Application Discovery Service
AWS Server Migration Service
AWS Snowball
Různá úroveň a kvalita podporyne – doručujeme stejnou podporu všem byznysovým zákazníkůmano

Uživatelský zážitek

WebSupportAWS
Onboardingosobní demo a online tutoriáloficiální kurz u partnera a certifikace
Web UIvelmi jednoduché a přehlednékomplexní a náročné na orientaci
Použitítestování i produkcetestování i produkce
Jazyk podporySlovak, Czech, EnglishGerman, Spanish, Italian, Japanese, Portuguese, Chinese, Korean, French, Mandarin Chinese
Data ownershipzákazník???
Data controlzákazník / WebSupportAWS

Cena

WebSupportAWS
„Nevědomé“ nákladyneano
Trialánoano
Pay per usenieano
Tarifikaceměsíc, kvartál, rokminutová/hodinová, 1 a 3 roky
Cenotvorba
jednoduchá a transparentní, žádné nečekané položky
záleží od služby, regionu, komponentů, dat – těžko předvídatelné náklady
Aktualizováno: 19 července, 2021

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU