Převod služby na jiného uživatele Změna vlastníka služby umožňuje uživateli kompletně převést objednanou službu na jiného uživatele. Přesunem ztrácí původní majitel nad službou jakoukoliv kontrolu,...
Autorizovaný požadavek – jak nás nejlépe kontaktovat Potřebujete pomoci s nastavením služby? Či máte nějaké dotazy? Je několik možností, jak nás nejlépe kontaktovat. Autorizovaný požadavek Přímo z...
Základy práce se soubory a složkami v linuxovém příkazovém řádku Shell Linuxový příkazový řádek (shell) WebSupport pro svůj hosting poskytuje jako SSH nebo webovou konzoli, ve které můžeme pracovat pomocí moderního...
WebAdmin WebAdmin je intuitivní grafické rozhraní od WebSupportu, sloužící k administraci našich služeb – hostingů, domén, přesměrovaní nebo serverů. Díky přívětivému UX rozhraní...
První kroky V tomto článku si projdeme prvotní nastavení hostingu a vytvoření prvních přístupů. Jak na přiřazení domény na hosting, vytvoření emailové...
Správa souborů a uživatelů v linuxovém příkazovém řádku Operační systém Linux poskytuje možnost pracovat pod různými uživatelskými účty. To znamená, že každý uživatel má po přihlášení k dispozici...
WebSupport Status page Služba WebSupport Status page, dostupná na adrese https://status.websupport.cz/, poskytuje informace o stavu služeb a podpůrných aplikací. Jakýkoliv problém definujeme jako...
Přehled hostingu V přehledu Vašeho hostingu můžete rychle najít informace o Vašem hostingu – využití prostoru nebo přiřazené domény a jejich velikost, ale i když bude...
Password manager Často se nám všem stává, že zapomeneme přístupové heslo, nebo dokonce login na stránky / emaily. Existuje velmi šikovný pomocník,...
Udržujte svoje údaje aktuální Pro ověření zákazníka používáme 3 metody: ověření mailem, telefonním číslem nebo přihlášením do WebAdminu, proto je potřebné mít svoje údaje...