Potřebujete pomoci s nastavením služby? Či máte nějaké dotazy? Je několik možností, jak nás nejlépe kontaktovat.
Autorizovaný požadavek
Přímo z rozhraní Webadminu máte možnost nám odeslat zprávu – autorizovaný požadavek. Do požadavku můžete specifikovat jakýkoli požadavek, který následně zpracujeme.
Jakmile odešlete zprávu tímto způsobem, máme 100% jistotu, že jednáme s osobou oprávněnou požadovat potřebné změny, které provedeme. Jakmile bude požadavek zpracován, vyrozumíme Vás na uvedený email.
Jak autorizovaný požadavek zaslat?
1. Přihlaste se do Webadminu
2. Přejděte do sekce Kontakt v horní liště
3. Vyplňte požadavek a kliknutím na „Poslat autorizovaný požadavek“ jej odešlete
Autorizovaný chat či telefon
Díky autorizovanému požadavku nás můžete kontaktovat kdykoliv – 24/7. V případě, že by však bylo nutné něco řešit urychleně, mohou Vám více pomoci možnosti Chatu, který můžete zahájit též z WebAdminu, čímž bude autorizovaný.
Také nás můžete kontaktovat telefonicky. Pokud to bude z čísla provázaného s účtem, jedná se též o autorizovanou konverzaci.
Možnost chatu nebo naše telefonní číslo naleznete i ve WebAdminu:
1. Přihlaste se do Webadminu
2. Klikněte na Podpora vpravo nahoře
3. Vyberte tlačítko Chatu pro zahájení konverzace přes chat (nebo zatelefonujte na tel číslo)