Pro schránky na řešení Business Mail je možné sdílet jak zprávy, které máte ve schránce, tak i kalendář a kontakty. Pro toto sdílení je nutné nastavit připojení přes Exchange protokol.
Exchange je podporován většinou mobilních emailových klientů, např. i aplikací Gmail:
Automatické nastavení
V případě, že je správně nastaven DNS na naše servery tak není nutné ruční přihlášení – účet bude nalezen a přidán automaticky.
Pro správné nastavení stačí mít v Rychlém nastavení nastavenou možnost Websupport Mail. Pokud není, stačí vybrat Nastavit a nastavení potvrdit.
Pak stačí jen vyplnit název emailové schránky a heslo a během několika minut se dohledají veškeré informace a Vaše schránka se synchronizuje se zařízením.
Podrobnější vysvětlení naleznete v článku Zjednodušená konfigurace e-mailových schránek.
Manuální nastavení
Pokud se automatické načtení nedaří, je možné zadat nastavení ručně.
Pro ruční nastavení budete potřebovat:
- přihlašovací jméno = název Vaší schránky př. info@mojedomena.cz
- heslo ke schránce
- port 443
- zabezpečení – SSL nebo SSL/TLS (podle možnosti výběru Vaší aplikace)
- URL adresu ve tvaru mailXX.mX.websupport.cz např. mail44.m1.websupport.cz
URL k Exchange připojení je k nalezení po přihlášení na Webmail v adresním řádku
A je to! Email máte v pořádku nastavený v telefonu včetně synchronizace kontaktů a kalendářů!