V případě, že se Vám zobrazuje chyba na Vašem zařízení, že certifikát pro odesílání skrze náš server SMTP a odkazuje na neplatný SSL certifikát, může být problém buďto v nastavení nebo v certifikátu, který Vaše zařízení využívá. Problém s certifikátem se často objevuje na nastavení odesílání na tiskárnách.
Zkontrolujte nastavení
Prvním krokem je přesvědčit se, zda je zařízení správně nastaveno. Naše serverové nastavení odchozí pošty je:
server: smtp.websupport.cz
port: 465
zabezpečení: SSL či SSL/TLS
Také zkontrolujte, že zadáváte správný název schránky (včetně @vasedomena.cz) a ověřte, že heslo je správné. Heslo můžete případně změnit podle tohoto návodu.
Nastavení certifikátu
V případě, že zařízení hlásí problém s certifikátem a chybou, že root certifikát COMODO není aktuální, je možné si stáhnout certifikát a aktualizovat jej v zařízení. Konkrétní nastavení bude záležet na Vašem zařízení, k podrobnému návodu tedy prosím navštivte stránky dodavatele Vašeho zařízení či kontaktujte jejich podporu.
Certifikát, který používáme na našich serverech je možné stáhnout na tomto odkazu: