1. Home
  2. E-mail
  3. Poštovní klienti
  4. Mapování složek v Roundcube
  1. Home
  2. E-mail
  3. Poštovní klienti
  4. Webmail
  5. Mapování složek v Roundcube
  1. Home
  2. E-mail
  3. Mapování složek v Roundcube

Mapování složek v Roundcube

Pokud používáte poštovního klienta, může se jeho nastavení ukládání emailů odlišovat od toho u nás na serveru. Pokud se vám pošta neukládá do správných složek nebo vám poštovní klient hlásí při ukládání pošty chybu, je potřeba upravit mapování složek.

Porovnání názvů složek

Poštovní klient – jako příklad jsme použili Thunderbird, ale návod je použitelný i pro ostatní poštovní klienty jako např. Outlook. Na levé straně vidíte názvy všech složek, které se pod emailovým kontem nacházejí.

Webmail – na levé straně klikněte na nastavení, a po jejich zobrazení zvolte kategorii nastavení – speciální složky.

Pokud byste teď odeslali email přes webmail, uložil by se do složky INBOX.Sent. V této složce byste našli email i v poštovním klientovi. Při odeslaní z klienta by byl ale uložený v Sent.

Změna nastavení namapovaných složek

1. Na levé straně klikněte na nastavení, a po jejich zobrazení zvolte kategorii složky. Kliknutím na vytvořit vpravo nahoře vytvoříte novou složku.

2. Do pole Název složky zadáte stejný název, jako používá poštovní klient. V tomto případě je to Sent pro odeslanou poštu. Rodičovskou složku nevyplníte – tuto možnost využijete, pouze když byste chtěli vytvořit podsložku (například „práce“ pod přijatou poštou).

3. Vrátíte se do nastavení, část speciální složky. Klikněte na výběr vedle kategorie, pro kterou chcete změnit nastavenou složku. Ze seznamu vyberete složku se správným názvem, který jste vytvořili v předcházejícím kroku.

Když teď zkusíte odeslat z webmailu email, po přechodu do poštovního klienta (Thunderbird) můžete ověřit, že se uložil správně (do Sent). Funguje to i opačně.

Po synchronizaci všech názvů se pošta uloží do stejné složky nezávisle od toho, jestli jste přihlášený do emailové schránky přes poštovního klienta, nebo webmail.

Aktualizováno: 1 září, 2021

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU