1. Home
  2. E-mail
  3. Poštovní klienti
  4. Outlook
  5. Nastavení pošty v Outlooku 2013

Nastavení pošty v Outlooku 2013

Tento článek pojednává o zastaralé službě, která již nepodporuje některé nové bezpečnostní funkce (zabezpečení TLS 1.2). Může se stát, že služba po nastavení nebude v Outlooku fungovat. V tomto případě bychom doporučili přejít na novější verze Outlooku či prověřit nastavení operačního systému a případně vynutit možnost šifrování přes TLS 1.2

1. Klikněte na „soubor“ v levém horním rohu obrazovky. Následně na tlačítko „přidat konto“.

2. Vyberte možnost „Manuální nastavení nebo další typy serverů„. Klikněte na tlačítko „Dále„.

3. Jako typ účtu si zvolte IMAP, nebo POP3. O protokolech IMAP a POP3 se více dočtete v našem návodu. Klikněte na „Dále„.

4. Vyplňte potřebné údaje:

Vaše jméno – Jméno, které se bude zobrazovat příjemcům Vašich správ
Typ konta – POP3 nebo IMAP
 

Server příchozí pošty:

IMAP:

Server příchozí pošty: imap.websupport.cz

POP3:

Server příchozí pošty: pop3.websupport.cz

Server odchozí pošty (SMTP): smtp.websupport.cz

nebo

5. Upravte nastavení v sekci Další nastavení – na kartě server odesílané pošty zaškrtněte položku „Server odesílané pošty vyžaduje ověření„.

6. Upravte nastavení portů na kartě Upřesnění.

POP3
Pro nešifrované spojení použijte port 110.
Pro šifrované spojení použijte port 995. (doporučeno)

IMAP
Pro nešifrované spojení použijte port 143.
Pro šifrované spojení použijte port 993. (doporučeno)

SMTP
Pro nešifrované spojení použijte port 25.
Pro šifrované spojení použijte port 465. (doporučeno)

7. Nastavení dokončíte kliknutím na tlačítko OK a následně na tlačítko „Dále“, po potvrzení proběhne test připojení.

8. Po kliknutí na „Zavřít„, máte možnost dokončit nastavení a prohlédnout si poštu.

Aktualizováno: 16 srpna, 2024

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU