V případě, že máte problém využívat Vaši emailovou schránku, je potřeba prověřit skutečnosti, které mají přímý dosah na nedostupnost této služby. Dříve než se obrátíte se vzniknutým problémem na naši podporu, přesvědčte se, jestli zde nenajdete odpověď.
Přihlašování ze zahraničí
Nejčastějším problémem s nedostupností je přistupování k emailů ze zahraničí, případně přístup na VPN. Základní nastavení emailové schránky dovoluje přistupovat k emailům ze zemí střední Evropy a některých dovolenkových destinací (Chorvatsko, Itálie, Turecko, Bulharsko, Řecko, Tunisko).
Pokud se nacházíte mimo tyto země a nemůžete se přihlásit k emailu, je to právě z důvodu, že nemáte ve WebAdminu povolenou zemi, kde se nacházíte. Návod na přidání zakázané země nebo úplné vypnutí GeoIP ochrany najdete v tomto článku.
Neuhrazení vystavené předfaktury
Nedostupnost emailů může být způsobená deaktivováním hostingové nebo doménové služby z důvodu jejího neuhrazení a proto je potřebné se přesvědčit ve WebAdminu, že máte uhrazenou předfakturu za služby, kde evidujete problém. Tyto informace jsou dostupné v sekci Faktury.
Nesprávná konfigurace emailového klienta
Prověřte správnost zadaných údajů v emailovém klientovi.
Do nastavení serveru příchozí pošty nastavte:
- Host: imap.websupport.cz
- Port: 993
- Jméno: Vaše celá emailová adresa
- Heslo: Heslo k Vaší e-mailové schránce
- Metoda šifrování(ověření): normální heslo
Do nastavení serveru odchozí pošty nastavte:
- Host: smtp.websupport.cz
- Port: 465
- Jméno: Vaše celá emailová adresa
- Heslo: Heslo k Vaší e-mailové schránce
- Metoda šifrování(ověření): normální heslo
Překročení ochranného limitu na počet odeslaných mailů
Základní nastavení dovoluje jedné e-mailové schránce odeslat 300 e-mailů za hodinu a celé doméně 2000 e-mailů za hodinu. Po překročení limitu nebude možné nejbližších 60 minut odeslat další e-maily. Zprávy odeslané během zablokování nebudu doručené a bude je nutné odeslat znova po uplynutí 60 minut. Je proto potřeba počkat 60 minut a odesílání emailů bude opět funkční.