1. Home
  2. Cloud a servery
  3. Refundace při nedostupnosti serverových služeb

Refundace při nedostupnosti serverových služeb

Naše serverové a cloudové produkty a služby navrhujeme a provozujeme podle best practice pro zachování jejich co možná nejvyšší dostupnosti a kvality. Uvědomujeme si, že jejich bezproblémový provoz je velmi důležitý pro vaše podnikání a projekty.

V případě, že zaznamenáte prokazatelnou nedostupnost námi provozovaných služeb je možné požádat o refundaci.

Dostupnost služeb

Pod pojmem dostupnost služeb se rozumí bezvýpadkový provoz poskytovaných služeb ze strany společnosti WebSupport. Ta zodpovídá za hardware, síť a infrastrukturu po operační systém, který je poskytovaný zákazníkovi. Jeho aktualizace, provoz a správa, aplikace a data jsou na plné zodpovědnosti zákazníka.

Název službyPředmět dostupnosti
Dedikovaný server– dostupnost síťové konektivity
– dostupnost elektrické energie
– funkčnost fyzického serveru (poškození komponentů, které znefunkční jeho provoz)
Virtuální server (VPS)– dostupnost síťové konektivity
– dostupnost elektrické energie
– provoz virtualizace
Virtuální datové centrum (VDC)– dostupnost síťové konektivity
– dostupnost elektrické energie
– provoz virtualizace

Podmínky refundace

  • refundace není automatická, ale posuzuje se na základě písemné nebo telefonické žádosti zákazníka s uvedením termínu nedostupnosti nejpozději 14 dní od zaznamenané nedostupnosti
  • v případě komplexních řešení se refundace vztahuje na konkrétní server resp. součást řešení, ne na celek
  • do celkového měsíčního součtu jsou započítávané výpadky delší než 10 minut
  • zákazník musí určit přesný časový interval, kdy nedostupnost probíhala
  • refundace je připsaná ve formě kreditu na fakturační profil zákazníka

Výška refundace

Název službyPředmět dostupnosti
Dedikovaný server4 % z měsíční ceny za server za každou ukončenou hodinu, maximálně do výšky měsíčního poplatku za serverovou službu
Virtuální server (VPS)10 % z měsíční ceny za server za každou ukončenou hodinu, maximálně do výšky měsíčního poplatku za serverovou službu

Virtuální datové centrum (VDC)
10 % z měsíční ceny za server za každou ukončenou hodinu, maximálně do výšky měsíčního poplatku za serverovou službu

Za nedostupnost se nepovažuje 

  • plánovaná odstávka, či servisní zásah resp. údržba serverové služby 
  • nedostupnost menežmentu služby pomocí WebSupport Webadmin a WebSupport VDC Dashboard (Horizon)
  • porucha konektivity a služeb, na kterou nemá společnost WebSupport dosah, např. v případě síťových a aplikačních útoků (např. typu DDOS)
Aktualizováno: 24 června, 2021

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU