Naše serverové a cloudové produkty a služby navrhujeme a provozujeme podle best practice pro zachování jejich co možná nejvyšší dostupnosti a kvality. Uvědomujeme si, že jejich bezproblémový provoz je velmi důležitý pro vaše podnikání a projekty.
V případě, že zaznamenáte prokazatelnou nedostupnost námi provozovaných služeb je možné požádat o refundaci.
Dostupnost služeb
Pod pojmem dostupnost služeb se rozumí bezvýpadkový provoz poskytovaných služeb ze strany společnosti WebSupport. Ta zodpovídá za hardware, síť a infrastrukturu po operační systém, který je poskytovaný zákazníkovi. Jeho aktualizace, provoz a správa, aplikace a data jsou na plné zodpovědnosti zákazníka.
Název služby | Předmět dostupnosti |
Dedikovaný server | – dostupnost síťové konektivity – dostupnost elektrické energie – funkčnost fyzického serveru (poškození komponentů, které znefunkční jeho provoz) |
Virtuální server (VPS) | – dostupnost síťové konektivity – dostupnost elektrické energie – provoz virtualizace |
Virtuální datové centrum (VDC) | – dostupnost síťové konektivity – dostupnost elektrické energie – provoz virtualizace |
Podmínky refundace
- refundace není automatická, ale posuzuje se na základě písemné nebo telefonické žádosti zákazníka s uvedením termínu nedostupnosti nejpozději 14 dní od zaznamenané nedostupnosti
- v případě komplexních řešení se refundace vztahuje na konkrétní server resp. součást řešení, ne na celek
- do celkového měsíčního součtu jsou započítávané výpadky delší než 10 minut
- zákazník musí určit přesný časový interval, kdy nedostupnost probíhala
- refundace je připsaná ve formě kreditu na fakturační profil zákazníka
Výška refundace
Název služby | Předmět dostupnosti |
Dedikovaný server | 4 % z měsíční ceny za server za každou ukončenou hodinu, maximálně do výšky měsíčního poplatku za serverovou službu |
Virtuální server (VPS) | 10 % z měsíční ceny za server za každou ukončenou hodinu, maximálně do výšky měsíčního poplatku za serverovou službu |
Virtuální datové centrum (VDC) | 10 % z měsíční ceny za server za každou ukončenou hodinu, maximálně do výšky měsíčního poplatku za serverovou službu |
Za nedostupnost se nepovažuje
- plánovaná odstávka, či servisní zásah resp. údržba serverové služby
- nedostupnost menežmentu služby pomocí WebSupport Webadmin a WebSupport VDC Dashboard (Horizon)
- porucha konektivity a služeb, na kterou nemá společnost WebSupport dosah, např. v případě síťových a aplikačních útoků (např. typu DDOS)