Protože si uvědomujeme, jak je potřeba mít přehled o tom, v jakém stavu se nachází objednávka, Vlastní webstránka nabízí na jejich správu celou sekci – Objednávky.
Po příchodu do editoru a části Obchod, uvidíte část Objednávky. Na úvodní obrazovce je zobrazený mix všech objednávek a v horním menu jsou filtry pro lepší orientaci a přehled. Objednávky jsou seřazené od nejnovější po nejstarší.
Při zobrazení detailu objednávky a kontaktních údajů zákazníka stačí kliknout na konkrétní objednávku. Zobrazí se stav objednávky, detail zákazníka, informace o poštovném a platbě.
Možný stav objednávky:
- Platba probíhá (Očekávaná platba)- automaticky se nastaví při objednávce a zvoleném způsobu platby dobírka/převodem.
- Zaplacené– automaticky se nastaví při objednávce a zvoleném způsobu platby paypall/ online kartou. Stav můžete nastavit i manuálně když platbu obdržíte.
- Zpracovává se– stav můžete nastavit, pokud jste platbu obdrželi a objednávka je v stavu zpracování.
- Odeslané– stav můžete nastavit, když jste produkt odeslali.
- Zrušené– můžete použít když nedojde k uhrazení/převzetí a pod..