1. Home
  2. Začínáme
  3. Užitečné návody
  4. Udržujte svoje údaje aktuální
  1. Home
  2. Začínáme
  3. Udržujte svoje údaje aktuální

Udržujte svoje údaje aktuální

Pro ověření zákazníka používáme 3 metody: ověření mailem, telefonním číslem nebo přihlášením do WebAdminu, proto je potřebné mít svoje údaje vždy aktuální. V článku se dozvíte jak upravit kontaktní i fakturační údaje a také co dělat v případě, že přístup ke kontaktním údajům nemáte.


Nastavení telefonního čísla / emailu

1. Přihlaste se do WebAdminu
2. Klikněte vpravo nahoře na svůj název účtu
3. Následně „Osobní nastavení“
4. V atributech uživatele můžete vykonat změnu

Telefonní číslo může být uvedené jen jedno, emailových adres větší počet, stačí je oddělit čárkou. Doporučujeme nastavit minimálně 2 mailové adresy, kde aspoň jednu z nich kontrolujete pravidelně. Druhá mailová schránka bude sloužit jako záložní.

Nastavení fakturačních údajů

1. Přihlaste se do WebAdminu
2. Klikněte vpravo nahoře na svůj název účtu
3. Následně Fakturační profily
4. V této sekci vidíte už vytvořené fakturační profily. Kliknutím na upravit změníte údaje na nové, případně můžete vytvořit nový profil.

„Co když nemám přístup k telefonnímu číslu, emailu ani do Webadminu?“
Kontaktujte prosím náš helpdesk mailem na helpdesk@websupport.cz nebo na čísle +420 234 262 033

Aktualizováno: 21 července, 2021

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU