1. Home
  2. Cloud a servery
  3. Dedikovaný server
  4. Vzdálený přístup na dedikovaný server

Vzdálený přístup na dedikovaný server

Služba Dedikovaný server podporuje i vzdálený managment pomocí iDRAC (nebo IPMI podle modelu serveru). Jde o autonomní systém, který je součástí serveru a umožňuje jeho vzdálený managment. Typickým příkladem je tvrdý restart serveru nebo jeho zapnutí. iDRAC umožňuje i vzdálené reinstalování operačního systému serveru.

Aktivování přístupu

Přístup na vzdálený managment je možné aktivovat přes WebSupport Webadmin. Ze seznamu služeb vyberte požadovaný server. Klikněte na Aktivovat IPMI. Následně bude automaticky vygenerovaná dočasná veřejná IP adresa, uživatelské jméno a heslo. Přístup je platný během 2 hodin, potom se automaticky zruší. V případě časově náročnější operace je možné interval prodloužit. Informace jsou uvedené ve spodní části WebAdminu.

Doporučení

Vzdálený managment přes iDRAC doporučujeme používat jen pro servisní zásahy jako například jeho restart při problému s operačním systémem, lokální přihlášení při zrušení vzdáleného přístupu (RDP, SSH) a pod. Ostatní parametre doporučujeme pro jeho správné fungování neměnit.

Upozornění: Vzdálený managment přes iDRAC neslouží jako náhrada pro přístup přes služby typu SSH nebo RDP. Ale jen na nevyhnutelný servisní zásah.

Aktualizováno: 19 července, 2021

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU